getsko_p (getsko_p) wrote,
getsko_p
getsko_p

«Шагренева кожа» Боржавської вузькоколійки (ФОТО)

Боржавська господарська залізниця введена в експлуатацію 24 грудня 1908 року. Збудована на кошти громад – акціонерів товариства та підтримана фінансово урядом Угорщини. Пережила війну, колективізацію, кризу 1994-96 років…


 

1 червня 2011 року можна вважати початком чергових "похорон" Боржавської вузькоколійної залізниці.

О 10.00 к.ч. до мене в розпачі зателефонував голова Довжанської сільської ради Шкелебей М.І. –  на території сільської ради представники комерційної фірми з Луганської області демонтують залізничні рейки, при цьому вони предявили документи про придбання  на аукціоні відрізку  залізничної колії Приборжавське – Кушниця, довжиною 15 км. за ціною 400 тис. грн.!!! . Продавцем виступало Закарпатське обласне управління Фонду Державного майна України.  Аукціон відбувся 16.05.2011 року в м.Київ. 

Також багато інших  жителів с.Довге пізніше звертались до мене з запитанням – що відбувається? Я особисто зателефонував до голови Іршавської районної ради Сухан С.В. та першого заступника Іршавської РДА Ледней В.І., до голови громадської ради при голові РДА  з проханням прокоментувати ситуацію, а по можливості знайти вплив з метою недопущення демонтажу.

2 червня я особисто відвідав місце демонтажу і зробив декілька знімків. Коментарі зайві.

 

На фото: на першій сторінці акту продажу зазначено- тільки на території Довжанського ЛК зберігалося майже 200 залізничних рейок, які були демонтовані без дозволу інвестором цього комбінату, і які за нашої настирливості були передані на зберігання. Їх ціна на сьогоднішній день – близько 400 000 грн. А ще залишилось не розібраними на таку-ж суму ...Кого обманюємо... І чи має право ФДМУ продавати спадщину наших дідів?  

P.S. На початку травня місяця за ініціативи голови Іршавської РДА  Феєра В.І та голови Іршавської районної ради Сухана С.В. за участі сільських голів Іршавщини, громадських організацій та представників Укрзалізниці відбулася нарада про розробку заходів з збереження та створення туристичної залізниці на відрізку Іршава – Приброжавське –Кушниця. Прийняиі рішення вселяли оптимізм .....


Денис Добра, Закарпаття онлайн.БЛОГИ 


ВІДНОВИТИ ! ! ! ! ! ! !

З ОРИГІНАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (ОДНИМ РЕСЛЬСАМ 130 РОКІВ !!!, ) ВСЕ В ПОПЕРЕДНЬОМУ І НАВІТЬ В КРАЩОМУ СТАНІ ! ! !

ВІДНОВИТИ ! ! !
НЕГАЙНОНО ! ! ! БЕЗ ЗАЙВИХ БАЛАЧОК ТА "КОМПРОМІСУ" ! ! !



Прийшов Феєр і залізницю продали. Він півУжгорода скупив при Погорєлові і Ратушняку. Тепер продасть то шо є в Іршаві. Рекомендую подивиться Хто? шеф Держмайна (чий ставленик) і що Феєр уже продав на Іршавщині. Кіть лохи то їх треба розводити...

Дякуємо рідній партії що править в області за голову райдержадміністрації пана Феєра. Ві н що не знає що сі робить у районі?


а шо є група Б ? Светлічна А. О. 29.08.2007 і вже підприємець? якісь мутки не здорові.


мдя, своє і себе не можемо захистити
а потім ниємо чому так живемо. З світоглядом аменівсепох буде тільки гірше.


Наскільки я пам"ятаю, саме ця ділянка належала чи ще може й належить закарпатському підприємству лісокомбінату у Довгому. Від Приборжавського і далі - Укрзалізниця. Тобто місцева влада мала вплив на цю ділянку. Саме при закарпатцях все це занепало, не використовувалося, розкрадалося. Один Денис щось там боровся, але що - він мала "риба" серед цих китів. Ну то чого дивуєтеся, що хтось прийшов і розібрав. Думали, що луганські тут побудують другу Татранську вузькоколійку чи Шарганську Осміцу, як у Сербії. Ага. Тепер місним просто завидки, що не самі розтягнуть, а чужі.

енисе, як це вам ніхто не повідомив, що готується продаж? Адже у документі сказано "повторно оголошені". Можливо, якби ви раніше дізнались, то встигли б щось зробити?


ЯКИЙ АУКЦІОН ?!?!

МАТИ СВОЮ ПРОДАДУТЬ ! ! !

ЛУГАНСЬК СВОЇХ РЕЛЬСІВ НЕМАЄ ЧИ ЯК !?!?

ДЕ ТЕПЕР ТОТІ КУРВИ-ПАТРІОТИ ІЗ СВОБОДИ, УНП , БОРЦІ ХЕРОВІ ІЗ КОРУПЦІЄЮ ВСІХ РАНГІВ ВІД СБУ , МВС ДО УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ..., КОЛИ ТАК ВАРВАРСЬКИ РУЙНУЮТЬ ЖИВУ ІСТОРІЮ КРАЮ ?!?!?

К---РВИ НЕДОНОШЕНІ ! ! !


С В О Л О Т И ! ! !

А де були довжанці, нащадки куруців? Не могли просто стати на колії і не дати демонтувати те, що мало б їх годувати?
Заразною є хвороба "мояхатаскраїзм"...


Дождалися таки спритників-баскаків!
Поки свої доморослі рекреатори, оспалі і немічні, чекали набігу туристів, любі гості зі Сходу взялися хазяйновито здирати дрібними шматтями шкуру задубілої пам’яті – що з нашого з вами минулого, від часів австро-угорських. Там, у їх рідному просторі Дикого поля, схожа минувшина давно оббілована – хоч нічними злодійськими наскоками, хоч серед білого дня зі сплаченими дозвільними прикриттями – але зосталися тільки одні голі насипи від тих старих робочих вузькоколійок.
!, 02.06.2011 16:13
Од нас забрали вшиткой!

А кiдь са шось лишило - тоже заберуть, поки мош!


Страны Вишеградской четвёрки объявили о намерении создать новое боевое соединение

Вопрос отхода Галичины, это вопрос ближайшего времени.

Кризис украинской власти в Закарпатье

САЙТ ПОДКАРПАТСКАЯ РУСЬ

Tags: власть, закарпатская колония Украины
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 11 comments