getsko_p (getsko_p) wrote,
getsko_p
getsko_p

Не оценили закарпатцы рвение греко-католического епископа в поддержке АТО и майдана!Чужой он здесь!













Cостоялось заседания Президии Сетевого Русинского Движения (СРД), на котором обсудили предложение закарпатских предпринимателей озвученных 16 апреля в Мукачево на своем заседании: обсудили ситуацию с общеукраинским кризисом возникшим в итоге  попытки Москаля признать Итоги Закарпатского областного референдума не действительными, cитуацию с закарпатским греко-католическим епископом Миланом Шашиком в центре скандала. Скандал градостроительный, но подоплека скандала украинизация русинских греко-католических приходов, поддержка майдана, поддержка АТО.... Чужой он в Закарпатье. Похоже это только начало скандала. Русины не допустят украинизации  русинских греко-католических приходов, а также результаты соцопросов за неделю.
1.









2.  Русинское Движение поддерживает позицию закарпатских предпринимателей по cитуации с закарпатским греко-католическим епископом Миланом Шашиком в центре скандала. Скандал градостроительный, но подоплека скандала украинизация русинских греко-католических приходов, поддержка майдана, поддержка АТО.... Чужой он в Закарпатье. Похоже это только начало более грандиозного скандала. Русины не допустят украинизации  русинских греко-католических приходов


Интересные комментарии:

Ви абсолютно праві. Не треба прикриваючись рясою заговорювати тему. Так само як не треба шукати менші і більші проблеми, як тут деякі коментатори пропонують. Як людина є порядна, то вона такою є у всьому - додержанні правових норм, моралі, будівництва. З сусідом погоджуюсь на всі сто - культура будівництва жахає. Зазирніть за плівку і просто будете шоковані. Якраз це і є прикро - було собі маленьке гарне доглянуте містечко з памятником і оглядовим майданчиком, а потім його хтось перетворив на будмайднчик у стилі совкового БАМу. До речі, є також посилання, де Єпископ під час освячення приватної частини скверу обіцяв доробити свою до весни 2015 року - зараз вже 2016 і нічого, всі все забули.

А я ще таке скажу: який поп-таких собі знайшов і "робітничків". Коли минулоріч єпархія ставила цей мегамур для "скверу", то весь будівельний мусор "робітнички" висипали та накидали на подвір'я приватної власності 80 річного пана Еміла, що мешкає за цим муром. До сих пір ніхто не прибрав і не вибачився за таке скотство. Пан Еміл неодноразово звертався і до "робочої сили" і до "святих" отців, щоб ті прибрали за собою, у відповідь його лише посилали в ...рай! Хто не вірить, може зазирнути прямісінько за Марією-Терезією...

Але не обманюйтеся приводу того, що "люди тут сперечаються". Бо насправді сторони всього дві і "суперечка" йде між "чиновниками" МГКЄ і ужгородцями.

Редактору сайту: ви зробили помилку, не давши фото зруйнованого муру. І люди тут сперичаються, по суті, без бачення предмету спору. Ззовні мур дійсно був непоказним, бо по-совковому заштукатурений. Зі зворотнього боку він виглядав дуже круто, і всього варто було зробити браму відкритою. А самий мур очистити від штукатурки. І місце набуло б ознак поважної древності.

Активісте, я щось пропустив? Була прижиттєва беатифікація владики Мілана?

Бардак в державв починається тоді, коли всілякі віктори і мілани починають підміняти собою органи архітектурної спадщини і вирішувати те, що насправді не належить до їх компетенції.

Є припис владиці Мілану і хай виконуєЮ а не вказує всім.

Справа не ЛИШЕ в мурі, а ЗОВСІМ не в мурі. Є активісти, які піднімають абсолютно неактуальні теми. Для штучного підняття ваги таким темам, придумовуються різні "столітні мури". А як гарно звучить: "захисники столітнього муру"!
Суспільство ще не готове обговорювати такі теми. Звідси беруться коментарі в стилі "а чи вірить Мілан в бога?", "а чи не агент він УПЦ МП?".
Часто піднімаюсь замковими сходами. І кожен раз відчуваю, що мур ось-ось впаде на мене, як на самого грішного (жартую, звичайно є більш грішні, але їх зовсім небагато). Так ось, ця тема в рази важливіша за штучно роздуту Вами проблему.
Що ж до законності - теж, давайте піднімати більш реальні проблеми, помаленьку дійдемо і до таких.
Ось такі в мене асоціації виникли щодо статті.

таки краще людину вважати святою,
ніж всіх навколо бачити поганими.
Великодній піст все ж таки, може стримуватися якось і уникати засудження інших, бути добрішими?

Звичайно що не ЛИШЕ в мурі. Справа в тому, яким чином поводить себе єпархія у центрі міста, на власний розсуд вирішуючи що де і коли будувати, порушуючи норми і вводячи людей у оману. Стосовно Вашого історичного підходу, на рахунок все, що молодше 300 років ніби і не історія, взагалі можна договоритися до абсурду - може Собор "прикрасимо" чимось новим, бо той вигляд, який він має сьогодні, був отриманий менше ніж 300 років, або перебудуємо Жунанат, або першу школу на Набережній?

Так, так - хоча б 500 або 1000, або 5000. Про це і була мова.

Що це взагалі за логіка? Взагалі, в нас звикли не читати статтю, а робити свої висновки про те, що їм хочеться: "А може плівка з сміттям на території краща за мур?"
Я бачу, не в мурі справа.

А чому 300 а не 500, 1000, 5000? Що це взагалі за логіка? А може плівка з сміттям на території краща за мур? Взагалі, в нас звикли не читати статтю, а робити свої висновки про те, що їм хочеться. Мова йде про те що, по перше - в центрі міста зробили смітник, який скидається на те, що залишиться надовго, по друге - зруйнували стіну, яку потрібно було відреставрувати, а не використати старе каміння у будівництві підпорної стіни. Зрештою треба було за стіною спочатку зробити порядок, а вже потім вирішувати що робити далі. Тим паче, що поруч вже облаштовано сквер з памятником, з яким треба все об'єднати і матимемо чудове місце в центрі Ужгорода. А так відбувається взагалі щось незрозуміле - кажуть нема грошей, але ж читаємо, що гроші люди пропонували і все б довели до логічного завершення. Кажуть, що самі все зроблять, але самі собі заперечують, говорячи про те, що втратили інтерес через критику. Кажуть, що мур впав, але тепер не заперечують, що єпархія його демонтувала, бо він не такий вже й старий. Одним словом, суцільна нещирість й таємничість. А на рахунок святості єпископа - таке говорити взагалі гріх, якщо ви людина, яка вірить у Бога, тим паче лякати якимись потойбічними наслідками. Без гріха лише Христос, а священнослужителі передусім люди, які можуть роботи помилки і роблять їх. Різниця в тому, чи здатні вони робити з цього висновки. Зрештою від світських законів їх ніхто не звільняв - ми ж живемо у 21 столітті, а не в часи, коли їм дозволялося усе.









Постійно хожу біля собору. Нічого естетичного не бачу в цьому "столітньому", "історичному" мурі. Мур як мур, погано обштукатурений, неестетичний. Що значить "столітній"? А 95 років це вже "історичний"? А 90 років?
Ще можна було б зрозуміти "активістів", якби це було ну хоча б 300 років.

Вже дорогий, "укераїнцю" дістало оце "люди, які хоч щось сьогодні роблять". Може вони міни закладають під наше майбутнє, а наверху клумки з косичками прилаштовують, щоб такі як в, "укураїнцю", пісня про це складали. Для того, щоб все було так як Бог приказав повинні зійтися три складові: хто робить (природа статків), для чого робить і що, насправвді, ми з цього матимемо в перспективі. Бо дитячих майданчиків перед виборами по всій Україні набудували до блуду, але скоро не буде кому на них гратися через дитячу смертність та брак ліків для важкохворих дітей. Закони і бюджети, звичайно ж, приймаються тими самими благодійниками. Тому обережніше з "благом", бережіть честь та гідність, а не бидлосвідомість.

Хочеться звернутись до всіх Громадян Укераїни, поки ми будемо обсуждати людей які на сьогодні щось роблять для людей міста , друзі у нас і наших дітей не буде майбутнього! Почни с себе задай собі питання, що я зробив , щоб було краще жити мешканцям Ужгорода.Пропозиція не обсуждати, а допомагати людям які стараються робити на благо людей ! Інакше ми не виліземо із цієї савкової багнюки. Слава Україні!

Звичайна стіна не представляла ніякої історичної цінності. Збудована вже з приходом радянської влади. Жодного паперу про її "історичну цінність" не має. Греко-католицька церква власним коштом хоче зробити парк для ужгородців в центрі міста.(Він там і був до СРСР). Сарваші, будучи головним архітектором міста, нічого не зробив, аби приватні власники не руйнували "історизм" жгорода. А тут вчепився за нікчемну стіну. Що робить греко-католицька церква для відновлення історичної спадщини -- чудово видно по єпископській резиденції. І ця реконструкція відбувається без жодної державної копійки. Так буде із парком: кол він запрацює, всі будуть дякувати

З сього чоловіка зробили ікону і мало ся на нього не молят. А він такий самий, ги і мы: має свої достоінства і недостатки. Туй видиме великий недолік. Нич бы ся му не стало, корона бы з копоні не спадла, кіби визнав, ош туй, ідучи за мирським, мало нагрішив перед громадов.

Визнає, буде з нього хосен, а буде перти дале, ги кабан через хащу, піддасть своє имня неславі.

Має челядник вибір


Божа людина має займатися Божим, а не валити столітні мури, а потім брехати, що само впало. А потім виправдовувати своє свинство, на власний розуд оцінюючи старовинність і цінність цього об'єкту.

По-моєму владика загнався і возомнив себе вже не слугою Божим, а Богом.

Пане Юрійю Ви зовсім не знаєте Владику Мілана. Якщо ви слідкували за його діяльністью тоді б не писали обсурд! Божа людина для закарпаття зробила дуже багато.Та як зазначів Ужгородський військом Журавльов під час виступу на ранковій тисі, що меморіал загиблим героям Ужгородщини на пл. покійго майора розвідника В. Постолаки.Робить не держава, а Владика Мілан. Пропоную Вам просто вибачитись за іскаженний коментар.

Влаика Міан лбить гроші, які йому платять Панові-Чубірки, Волошин. Добре, що цей сайт висвітлив тематику.

Завди дивують спроби коментаторів на конкретну проблему апелювати "а от там, за рогом, ж більша проблема". Знесений столітній мур - проблема. А загострює її те, що від УГКЦ такого люди не чекали, а тим паче від Шашика, який завоював довіру у людей і повагу.

Може, радники б йому порадили змінити думку та вибачитись? Якби ті камені десь не пропали, ще можна б і мур поновити.

Пости інквізиції і Копчі попахують ксенофобією.
Владика Мілан більше патріот Закарпаття ніж ті, що проти нього затіяли цю гидку мишину возню.Тут чітко вимальовується слід гундяєвських посіпак.

Щойно побачила просто вбивчий сюжет на каналі 24 про вирубку лісів у нас під носом. Друзі, ви трохи не туди свою енергію скеровуєте. Б'єтеся за 2 см каміння, які зрештою нічого не вирішують і печуть якихось двох людей на всю область. Тим часом вирубують гектари дерев, без яких уже навіть не туризму, а екології нашій кришка.
Чесно, ну досить уже. Бо це дзеленчання навколо розвалюшки, яка нікому й ніколи не була цікава, а зараз - навпаки, виглядає охайно і привертає увагу - щось дуже схоже на показуху.
А особливо прикро мені за Вас, "Інквізиціє". Якщо будете всіх чужих "свинями" називати, а приводити до влади своїх дебілів - у нас ніколи ладу не буде.

Шановна Ужгородка. Статуя Діви Марії історично знаходилась за камяним парканом, у палісаднику колишньої монастирської школи для дівчат. За задумом, її мали відновити. Стосовно памятнику Марії-Терезії - він знаходиться на суміжній земельній ділянці і його встановлення було приватною ініціативою. Між ними нема жодного конфлікту.Передбачалося, що після облаштування ділянки єпархією, обидві частини будуть функціювати спільно. Натомість сьогодні з ділянкою, якою користується єпархія, на жаль, перспектива виглядає печально - паркан зруйнований, на ділянці безлад, з архітектурним проектом невизначеність.

Цей Мілан не зводив мур щоб його руйнувати

із статті зрозуміло, що історично за планом і задумом перед Кафедральним собором стояла статуя (скульптура) Божої Матері. Чому поряд поставили скульптуру Марії Терезії. Навіщо? (хотілобись знати з позиції регілії і архітектуроного проекту чи є це правильно?)

не знаю хто ти за людина "інквізіція" но такого дурного коментаря може написати само хто не видит собі кінця носа, чужинець добрий коли допише до техпаспорта закарпатця, коли платит добри гроши на зароботках, тоді поважаємий, але коли мало порядок робит то до дому та й обзивати його. З такою думкою хочете до ЕС?:)Злізай насамперед з дерева!

до інквізіція:
цікаво,чим нажився Владика?тим що побудував більше 100церков за 10 років?
чи тим, що носить одні брюки та обув вже більше 10 років?
чи тим, що їздить на простенькому мікроавтобусі, та живе в маленькій кімнатці?
чи тим, що пробує євангелізувати своїм життям невдячних ужгородців і душу свою вклав в Закарпаття?

Цей чужинець"єпмскоп" мілан в жадобі наживи і безкарності перетворився в свиню, чи то кабана, що зарради особистого збагачення все крушить на своєму шляху. Пора вже цю ненажеру відправляти додому, поки воно геть не розпоясалось!

Пусти свиню под стіл вона вилізе на стіл. Попи перебирають на себе не притаманні їм функції внаслідок чого потрапляють під удар і тоді здіймають вереск про переслідування. Займайтеся своїми церковними справами і тоді не буде неадекватних реакцій.




Tags: обсуждения, русинская греко-католическая церковь, русины, русины не бандеровцы
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments